Menu
EUR

Klantenservice

Telefoonnummer
+31 85 773 1906
E-mailadres
[email protected]
Live chat
Ma - vr: 08.30 - 23.00, za - zo: 08.30 - 17.00 uur

Neem contact op - je kunt ons bereiken op ma-vr 8:30-23:00

Contactgegevens

+31 85 773 1906
+31 85 773 1906
KVK nummer: NL856613654B01
LEDpaneelexpert.nl Euregioweg 277
7532 SM Enschede
Nederland

Veelgestelde vragen

Bestellen
Tot welk tijdstip kan ik nog bestellen om de order de volgende dag te ontvangen?

We doen alles om ´Op werkdagen voor 23.00u besteld, morgen in huis´ waar te maken.

Het magazijn pakt bestellingen op werkdagen in tot 23.15u. Voor afleveringen in Nederland gaan deze pakketjes vervolgens dezelfde dag nog mee met PostNL, waardoor die normaliter de volgende dag worden geleverd (exclusief zondag, want zondags levert PostNL niet). Let op dat we altijd afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het orderpickproces waardoor je de verkeerde producten geleverd krijgt of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder je bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf. 

Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?

Wanneer wij jouw betaling direct hebben ontvangen op werkdagen voor 23:00, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden aangeboden aan PostNL. Word je bestelling met DPD verzonden (pakketten > 100 cm), dan dient je bestelling vóór 15:00 te zijn opgegeven. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en meegegeven aan de pakketdiensten. Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor je de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder je bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Soms kan het voor komen dat de orderbevestiging in de ongewenste e-mailbox (SPAM) terecht komt. We willen je dan ook vragen om ook in deze map te kijken. Het kan ook zijn dat er een foutief e-mailadres is ingevoerd tijdens het bestelproces. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Waar kan ik terecht met mijn vragen en hoe kom ik in contact met de klantenservice?

We zijn elke werkdag van 8:30 tot 23:00 bereikbaar via de chat op de website en op telefoonnummer +318 5773 1906. In het weekend zijn wij bereikbaar tot 17:00. Tevens zijn we bereikbaar op het volgende e-mailadres: [email protected]. We streven er naar om elke werkdag voor 23.00 de e-mails van dezelfde werkdag te beantwoorden. Je hoeft dus nooit lang te wachten op een antwoord.

Kan ik een order annuleren of wijzigen?

Je kunt een order annuleren of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected].

Prijzen en betaling
Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op de website betalen door o.a. gebruik te maken van iDeal, Bancontact/Mistercash, Sofortbanking of op basis van bankoverschrijving. Je vindt hier een overzicht van al onze betaalmethoden.

Is er nog een korting mogelijk?

Wanneer je een bestelling wil plaatsen van €500,00 incl. btw of meer, dan kunnen we je een extra korting aanbieden. Je kunt de kortingscode of een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected].

Kan ik grotere aantallen afnemen of als tussenhandel inkopen?

Het is mogelijk om grotere aantallen af te nemen of als wederverkoper in te kopen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen via [email protected].

Kan er ook besteld worden en na levering pas betaald worden?

Jouw order wordt verzonden nadat we de betaling hebben ontvangen.

Als ik per bankoverschrijving betaal, wordt de order dan ook dezelfde dag verzonden?

Als je per bankoverschrijving betaald, dan kan het soms een werkdag duren voordat de betaling verwerkt is en zichtbaar is bij ons. Mocht je de producten met spoed nodig hebben, dan kun je ons ook een betalingsbewijs (printscreen) opsturen (tot 400 euro), zodat jouw order alvast verzonden kan worden.

Kan ik eerst een offerte opvragen?

Je kunt een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected].

Kan ik ook met creditcard betalen?

Dit is mogelijk, je kunt voor deze betaalmethode kiezen tijdens het afrekenen.

Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

De genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw.

Voorraad en verzending
Zijn alle producten op voorraad?

In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat je een melding krijgt dat je maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende is.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar een adres in Nederland en België zijn €4,95. Boven de €55,- is de verzending gratis. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

Is het mogelijk de order af te halen?

Het is mogelijk om een order af te halen. Dit kun je doen door te kiezen voor ‘afhalen’ bij het plaatsen van jouw order. Je dient de order vóór 14:00 geplaatst te hebben. We willen je tevens vragen om ons per e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat je de order komt afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat en dat je deze kunt afhalen tussen 16:00 en 17:00.

Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?

We verzenden naar alle landen. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

Met welke koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?

In Nederland en België wordt uw pakket met PostNL geleverd. In de rest van Europa wordt jouw pakket geleverd met DPD.

Leveren jullie ook op zaterdag?

PostNL levert in Nederland en België op zaterdag de pakketten af. Voor andere Europese landen kan het vaak enkele werkdagen duren.

Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?

Het komt heel regelmatig voor dat jouw order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht of de grootte van het pakket. Hierbij kan het voorkomen dat er één van de twee pakketten in het sorteringsproces vertraging heeft opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je contact opnemen over de levering van jouw order via [email protected]. Ook kun je de levering volgen via de traceercodes die je hebt ontvangen per email.

Overige vragen
Wat is de garantietermijn op de producten?

Je krijgt 5 jaar garantie op LED panelen, 3 jaar garantie op noodverlichting en accu. Voor de overige producten krijgen particuliere klanten 2 jaar garantie.

Wat is het aantal branduren van de LEDs in de armaturen?

Het aantal branduren van de lampen is gemiddeld 20.000 uur.

Wat moet ik doen als ik mijn producten retour wil sturen?

Jouw retouraanvraag kun je eenvoudig bij ons aanmelden via ons retourportaal. Met jouw ordernummer en e-mailadres kun je inloggen en vervolgens kun je aangeven welke producten je retour wilt sturen. Je kunt meteen het retourlabel downloaden. Het is belangrijk dat het retourlabel geprint wordt en op de doos wordt geplakt, de barcode is niet vanaf een telefoon in te scannen.

Je kunt de bestellingen retourneren naar:
PrikkabelLED p/a Labora Quadratum
Euregioweg 277
7532 SM Enschede

Het is belangrijk dat je het verzendbewijs bewaard zolang je retour door ons nog niet is verwerkt. Wanneer mogelijk, dan is het handig als je de originele pakbon in het pakket doet, zodat je retour snel verwerkt kan worden door ons magazijn.

Is het ook mogelijk om producten op maat te bestellen, bijvoorbeeld een specifiek armatuur?

We kunnen ook armaturen op maat produceren, maar hier zitten wel wat voorwaarden aan verbonden. Wanneer u hier meer informatie over wenst te ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen.

Ik heb na ontvangst van mijn order geconstateerd dat er een defect bij zit. Wat moet ik nu doen?

We willen je vragen om dan per e-mail te laten weten welke producten defect zijn. We zullen je dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 24 uur een reactie te geven om het samen op te lossen.

Kan ik een nul-factuur ontvangen, wanneer ik een zakelijke bestelling plaats vanuit België?

Wanneer je een geldig btw-nummer hebt en deze invoert bij jouw adresgegevens, dan zal de website automatisch de btw verleggen naar 0%.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €55,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!